luni, 8 aprilie 2013

Concurs


Hey,

Am descoperit un concurs super aici: http://luckybooks12.wordpress.com/2013/04/01/100-followers-giveaway

100 Followers Giveaway

Salutari!
Dupa cum v-am promis, am revenit cu cel de-al doilea concurs din serie. Sper sa va placa premiul.
100 followers
Regulile sunt:
- sa urmariti blogul prin e-mail/blog si sa imi lasati un comentariu cu adresa de e-mail cu care imi urmariti blogul/sau blogul vostru;
- sa raspundeti la intrebarile:
1. Ce parere aveti despre blogul meu?
2. A-ti schimba ceva la blogul meu? Daca da, ce?
3. Ce parere aveti despre coperta revizuita a cartii Cicada?
Pentru intrari in plus:
- da-ti vestea despre concurs mai departe( numai pentru bloggeri). Postati despre concurs pe blogul vostru: postarea trebuie sa includa poza premiilor+linkul catre concurs. Includeti linkul postarii voastre in comentariu. +5
- lasa-ti un commentariu la o alta postare in afara de aceasta si includeti in comentariu, numele cu care ati commentat si link-ul postari la care ati lasat comentariul. +5
- votati pentru Cicada in Romania +1 . Se voteaza aici: http://i-am-wide-awake.blogspot.ro/. Scrieti in comentariu daca ati votat sau nu.
Premiul este…
DSC_0569
3 volume paperback din seria Persephone Alcmedi scrisa de Linda Robertson alaturi de cateva swaguri.
Va puteti inscrie pana pe 6 Mai!
Succes tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu